Prekių pirkimo – pardavimo
www.canzia.lt internetinėje parduotuvėje taisyklės:
1. Bendrosios nuostatos:
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės nustato bendrąsias
naudojimosi el. parduotuve sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas
renkasi, užsako ir perka parduotuvėje siūlomas prekes ar bet kaip kitaip
naudojasi parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
1.2. El. parduotuvė yra
mažmeninės prekybos parduotuvė internete, orientuota į vartotojus, perkančius
prekes asmeniniams poreikiams.
1.3. Pirkėju šiose Taisyklėse
yra bet kuris asmuo, perkantis šioje el. parduotuvėje ar besinaudojantis
kitomis el. parduotuvės paslaugomis. Naudotis el. parduotuve ir joje pirkti
turi teisę fiziniai asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra
apribotas teismo tvarka, nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami
tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai
disponuoja savo pajamomis ir juridiniai asmenys.
1.4. Pateikdamas užsakymą,
Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti el. parduotuvėje.
1.5. Kartu su Pirkėjo pateiktu
prekių užsakymu, šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Tarpininko sudaryta
sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas. Sutartis laikoma
sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia el. parduotuvėje prekių užsakymą.
atlieka apmokėjimą, o Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu Tarpininkas išsiunčia
patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas.
1.6. Pirkėjui nesuteikiama
galimybė pateikti prekių užsakymo el. parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs
su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas
nesutinka su Taisyklėmis, arba tam tikra jų dalimi, jis neturėtų užsakyti
prekių parduotuvėje. Pirkėjui užsisakius prekių el. parduotuvėje laikoma, jog
Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis.
1.7. Pirkėjui apsiperkant el.
parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu, todėl
Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.
1.8. Tarpininkas neprisiima
jokios rizikos ar atsakomybės ir yra nuo jos besąlygiškai atleidžiamas, jei
Pirkėjas iš dalies, ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia
galimybė buvo suteikta.
1.9. Tarpininkas gali laikinai, arba iš viso, nutraukti
el. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui įvykus
nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms. Tarpininkas turi teisę
sustabdyti sutarties įvykdymą iki nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių
išnykimo, pranešant Pirkėjui apie užsakymo vykdymo sustabdymą. Jeigu pirkėjui
nebeaktualus vėlesnis sutarties įvykdymas, tuomet pirkėjas turi teisę
atsisakyti sutarties apie tai pranešdamas Tarpininkui. Tarpininkui sustabdžius
veiklą, bet esant galimybei įvykdyti patvirtintus užsakymus, visos teisės ir pareigos
numatytos šiose taisyklėse, ar taikomuose teisės aktuose, susijusios su jau
įvykdytais arba vykdomais užsakymais, išlieka galioti.
2. Asmens duomenų tvarkymas:
2.1. Pirkėjas, norėdamas naudotis el. parduotuve ir pirkti joje
siūlomas prekes, privalo pateikti šiuos Pirkėjo asmeninius duomenis: vardą,
pavardę, elektroninį paštą, adresą, telefono numerį ir kitus prekių pristatymui
būtinus duomenis.
2.2. Pirkėjas yra atsakingas,
kad registracijos anketoje pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs.
Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo
nedelsdamas juos atnaujinti. Tarpininkas nebus atsakingas už žalą, atsiradusią
Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus
ir (ar) neišsamius asmens duomenis, arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems
pasikeitus.
2.3. Pirkėjo asmens duomenys bus
tvarkomi pagal Privatumo politiką. Jei Pirkėjas naudojasi el. parduotuvės
paslaugomis, laikoma, kad jis sutinka su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu ir patvirtina,
kad visa pateikta informacija ir asmens duomenys yra teisingi, ir atitinka
tikrovę. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų
nustatyta tvarka.
3. Prekių
užsakymas ir apmokėjimas
3.1. Pirkėjas, apsilankęs
elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į
pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens
duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus
pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti
svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su
šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
3.2. Atsiskaityti galima
naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės
bankininkystės paslaugomis, bei Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis.
Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
4. Baigiamosios nuostatos:
Kiekvienas
vartotojas turi galimybę spręsti iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu.
Pirmiausia vartotojas raštu turi kreiptis į Tarpininką, bei per 14 dienų nuo
pretenzijos gavimo, Tarpininkui neatsakius į vartotojo pretenziją, arba
nepatenkinus vartotojo pretenzijos, vartotojas gali kreiptis į ne teismo tvarka
vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t.y. Valstybinę vartotojų teisių
apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, el. p. tarnyba@
vvtat.lt,
tel.852626751, www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse, ar
užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/ods/).