Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu per kurjerį.
Prekių pristatymo kainą pamatysite užsakymo lange. Kaina priklauso nuo perkamų produktų svorio.
Produktai pradedami gaminti tik po užsakymo atlikimo. Skirtingų produktų gaminimo laikotarpis gali skirtis, o preliminarų pristatymo terminą galite rasti kiekvieno produkto aprašyme.
Užsakymas laikomas gautu konkrečią dieną, jei jis padarytas ir apmokėjimas gautas iki tos dienos 11.00 val.
Produktų gaminimo ir pristatymo laikas gali pailgėti dėl šventinių dienų ar laikotarpių, kai kurjerių tarnybos yra itin užimtos. Rekomenduojame planuoti užsakymus iš anksto, ypač prieš šventes.
Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta yra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista ). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeistą iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
Jei Pirkėjas per 48 valandas po siuntos gavimo neinformuoja Pardavėjo dėl siuntos pažeidimo ar komplektiškumo, laikoma kad Pirkėjui buvo tinkamai pristatytos visos prekės pagal pateiktą Pirkėjo užsakymą.
Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimo taisykles nustato „Canzia.lt“.
Pirkėjas apie norimas grąžinti prekes arba netinkamos kokybės prekes gali informuoti el. paštu info@canzia.lt
Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už Pardavėjui grąžintas prekes, Pirkėjas privalo el. paštu info@canzia.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., grąžinimo priežastį.
Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir prekės išsiuntimo Pardavėjui.
Prekių grąžinimo atveju Pardavėjas visuomet užsako kurjerį paimti prekes. Kurjeris užsakomas tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.